Jeden z wrocławskich przystanków przy Dworcu Głównym został wyposażony
w innowacyjny nośnik reklamowy. Interaktywna reklama zajmuje się nie tylko
promocją. Pasażerowie czekający na autobus mogą się trochę rozerwać, ponieważ
reklama zachęca do tańca w rytm muzyki, którą puszcza. Taneczne umiejętności
wrocławian zostaną nagrane, a najlepsi trafią do teledysku reklamowego Getin
Banku, który promuje się w ten niekonwencjonalny sposób. Po kliknięciu w link można
zobaczyć filmik przedstawiający działanie reklamy w praktyce.
W tym przykładzie widać wyraźnie, że innowacje tworzą
innowacje. Dzięki innowacjom technologicznym w postaci interaktywnych
wyświetlaczy tworzone są innowacje marketingowe w postaci niekonwencjonalnych
kampanii promocyjnych. Dlatego warto zwracać uwagę na innowacje pojawiające się
w innych branżach, ponieważ mogą stanowić podstawę dla ciekawych rozwiązań w
naszym biznesie.