czwartek, 10 kwietnia 2014

Innowacyjny przystanek

Jeden z wrocławskich przystanków przy Dworcu Głównym został wyposażony w innowacyjny nośnik reklamowy. Interaktywna reklama zajmuje się nie tylko promocją. Pasażerowie czekający na autobus mogą się trochę rozerwać, ponieważ reklama zachęca do tańca w rytm muzyki, którą puszcza. Taneczne umiejętności wrocławian zostaną nagrane, a najlepsi trafią do teledysku reklamowego Getin Banku, który promuje się w ten niekonwencjonalny sposób. Po kliknięciu w link można zobaczyć filmik przedstawiający działanie reklamy w praktyce.

W tym przykładzie widać wyraźnie, że innowacje tworzą innowacje. Dzięki innowacjom technologicznym w postaci interaktywnych wyświetlaczy tworzone są innowacje marketingowe w postaci niekonwencjonalnych kampanii promocyjnych. Dlatego warto zwracać uwagę na innowacje pojawiające się w innych branżach, ponieważ mogą stanowić podstawę dla ciekawych rozwiązań w naszym biznesie.